cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

Anteprima di a mostra russa丨LXSHOW Laser vi invita à participà à a mostra

A più grande è influente mostra di macchine utensili prufessiunali di Russia -METALLOOBRABOTKA 2023si terrà in Mosca EXPOCENTRE International Exhibition Center u 22-26 di maghju 2023. L'esibizione sparterà a tecnulugia di fabricazione high-end più avanzata in l'industria di macchine CNC metalliche è sparte l'equipaggiu di trasfurmazioni CNC in u mercatu internaziunale.Cum'è u primu fabricatore di l'equipaggiu laser in u mondu è u centru di machinazione laser CNC, LXSHOW Laser portà una varietà di prudutti d'alta qualità cum'ètagliatore laser di lamiera3015DH,macchina di taglio laser di tubi di metallu62TN, ètagliu laser / pulita / saldatura3 in 1.

Questa mostra riunirà 1,186 espositori di marca ben cunnisciuti in l'industria di macchine CNC da 33 paesi è regioni, è fucalizza nantu à a visualizazione di tecnulugii, prudutti, applicazioni è servizii innovativi di l'imprese in l'industria di e macchine di trasfurmazioni di metalli CNC.L'attrezzatura di trasfurmazioni di metalli è e tecnulugii coperti includenu macchine utensili per taglio di metalli, macchine utensili per formare metalli, attrezzature di colata, attrezzature per saldatura, attrezzature per u trattamentu termale è u trattamentu di a superficia, arnesi di taglio di metalli, sistemi di cuntrollu è misurazione, attrezzature è arnesi di misurazione, accessori per macchine utensili, accessori, arnesi, hardware è software, etc. Parechje imprese ben cunnisciute, esperti è studiosi in l'industria di machini di machining CNC venenu à visità è scambià.
1
L'industria manifattura hè u "fundamentu" di u sviluppu ecunomicu di un paese, è l'industria di fabricazione di machini CNC hè una parte impurtante di l'industria di fabricazione di l'equipaggiu, chì hè largamente utilizata in diversi campi di l'ecunumia naziunale è di l'infrastruttura fitness.Sicondu Samodurov, presidente di l'Associazione Russa di Machine Tool, a pruduzzione tutale di l'attrezzi muderni è l'equipaggiu meccanicu in Russia hè cresciuta, ma a pruduzzione di l'equipaggiu multifunzione hè in calata, mentre chì a pruduzzione di sistemi CNC è centri di machining hè in crescita annu. per annu.Attualmente, a Cina hè diventata u primu pruduttore di l'equipaggiu di trasfurmazioni di metalli in u mondu.Cina, Germania è Giappone producenu circa dui terzi di l'equipaggiu di trasfurmazioni di metalli in u mondu.A migliurà di i livelli di pruduzzione è l'usu generalizatu di l'equipaggiu di trasfurmazioni di metalli sò diventati prerequisiti impurtanti per u rapidu avanzu di a scienza è a tecnulugia in u futuru.
2
Recentemente, u presidente cinese Xi Jinping hà scontru cù u presidente russu Vladimir Putin.Putin hà enfatizatu chì hà grandi speranze per a visita di u presidente cinese in Mosca è predice chì u voluminu di u cummerciu trà a Russia è a Cina superà i 200 miliardi di dollari americani in 2023. Putin crede chì l'amicizia prufonda trà i dui paesi hà approfonditu ghjornu per ghjornu, è a relazione trà i dui paesi hà cuntinuatu à sviluppà oltre l'allianza militare è pulitica durante a Guerra Fridda.Hà dettu ancu chì a cooperazione strategica trà i dui paesi hè cumpleta è hè intrutu in una nova era.

In u futuru, LXSHOW Laser hà da cuntinuà à mantene a missione originale di creà l'equipaggiu di trasfurmazione di metalli CNC di punta è imprese di fabricazione di l'equipaggiu high-end, è furnisce i clienti cù più macchine eccellenti, servizii migliori, è soluzioni di trasfurmazioni di metalli più cumplete cù laser di prima classe. Tecnulugia di trasfurmazioni CNC, Inject cuntinuu impetu in u sviluppu di alta qualità di l'industria globale di machini di trasfurmazioni di metalli.
U grandi avvenimentu aprirà da a mità à a fini di maghju.LXSHOW Laser vi invita sinceramente à participà à l'Exhibition International Machine Tool di Mosca Russa è visitate u stand LXSHOW Laser per guida.Aspittemu di discutiri a direzzione di u sviluppu futuru cun voi è aiutanu à u sviluppu di alta qualità di l'industria di machini CNC di metalli.

LXSHOW Rendering di cabine laser
stand 1

stand 2

stand 3
Indirizzu di l'esposizione:
14, Krasnopresnenskaya naberezhnaya Mosca 123100
Padiglione:Sala 2.3
Booth:23D72

For more exhibition information, please pay attention to the official website www.lxslaser.com, or consult inquiry@lxshow.net


Tempu di post: May-04-2023
robot
robot
robot
robot
robot
robot