cuntattu
I media suciali
page_banner

News

dapoi u 2004, 150 + paesi 20000 + utilizatori

VISITA DA A SQUADRA POST-VENDITA COREA: Una Esperienza Tecnica Unicu

Una foto cù l'agente di post-vendita coreanu

U 23 di marzu, a nostra fabbrica in Pingyin hà ricevutu a visita di trè membri di a squadra coreana dopu a vendita.

Durante a visita chì durò solu dui ghjorni, Tom, u nostru capu di a squadra tecnica, hà discututu cù Kim nantu à certi prublemi tecnichi durante l'operazione di a macchina. Stu viaghju tecnicu, in fattu, hè in linea cù a ricerca di Lxshow di furnisce prudutti d'alta qualità è eccellenti. servizii per i clienti, cum'è dimustratu da a so missione "A qualità porta u sognu, u serviziu determina u futuru".

U 23

"Infine avè l'uppurtunità di avè una discussione dettagliata cù Tom è altri membri di Lxshow. A nostra cullaburazione hè stata per parechji anni. Ciò chì veramente m'impressiona più hè chì, Lxshow, cum'è unu di i principali produttori di laser in Cina, face sempre alta qualità. è i boni servizii a prima priorità ", disse Kim.

"Anu ancu furnisce i migliori servizii post-vendita à i so clienti. Da u cuntrollu di qualità à a satisfaczione di u cliente, sò dedicati à mantene in linea cù ciò chì aspettanu è bisognu. Circa dui mesi fà, a so squadra di tecnichi hà viaghjatu una longa strada in Corea per offre un supportu tecnicu.Speremu veramente di vede i vostri ragazzi a prossima volta in Corea ", aghjunse.

"Hè una vergogna chì stu viaghju hà duratu solu dui ghjorni. Hanu da partì per a Corea sta matina. Aspittemu veramente a vostra prossima visita. Benvenutu di novu in Cina, Kim!" hà dettu Tom, u nostru direttore tecnicu.

Longu prima di sta visita, a squadra coreana hà stabilitu un partenariatu à longu andà cù a nostra cumpagnia. Circa dui mesi fà, u nostru tecnicu Jack hà viaghjatu in Corea per furnisce una furmazione tecnica nantu à e nostre macchine di taglio di tubi laser. elli eranu cunfusi nantu à cumu travaglià cù e macchine.

A visita di stu mese coincide cù a fiera cummerciale, chì deve esse lanciata da u 16 à u 19 di maghju à u Busan Convention & Exhibition Center in Corea, chì riunisce l'imprese è i prufessiunali internaziunali chì rapprisentanu l'industria meccanica. a nostra cumpagnia avarà l'uppurtunità di ottene una sperienza unica à u spettaculu.

Per risponde à e nostre aspettative di i nostri clienti, hè imperativu di offre servizii efficaci dopu a vendita chì daranu à i clienti una quantità enorme di fiducia in i nostri prudutti è migliurà a so fideltà. elli di sicuru.

Per offre a megliu sperienza di u cliente hè sempre ciò chì vulemu. Per fà li soddisfatti cù i nostri prudutti dopu à fà a compra hè sempre u nostru scopu.

LXSHOW furnisce eccellenti servizii post-vendita è supportu à i nostri clienti. Tutti i nostri clienti ponu gode di i migliori servizii post-vendita per uttene u supportu tecnicu necessariu per l'operazione è u mantenimentu di l'equipaggiu.Semu sempre quì per riceve e vostre lagnanze è trattà cun elli.Tutte e nostre macchine sò sustinute da una garanzia di trè anni. Cuntattateci per sapè di più: inquiry@ lxshowcnc.com


Tempu di Postu: Apr-04-2023
robot
robot
robot
robot
robot
robot